torsdag 28 juni 2007

Torsdag

Idag vaknar jag klockan halvett av att telefonen ringer, inget väntat samtal, utan en j*vla telefonförsäljare! Måste bara lägga till att jag orkar inte med dem där jävla försäljarna, visst det är också ett jobb, men dem måste inse att dem ringer olämpliga tider och att dem nästan aldrig är välkommna med sina samtal.
Jag är astrött men jag kan inte somna om eftersom jag har en tendens att inte kunna somna om om jag väl har vaknat, kvar i sängen ligger Elise trött efter gårddagens långa natt som slutade vid sextiden på morgonen, eftersom jag, Elise, Madde, Sebbe, Lollo och Stella var hemma hos mig och gjorde allt och ingenting.
Tiden går och vid fyra tiden åker vi hemifrån mig in till stan där jag ska möta upp Denise, av en viss orsak träffas vi endast i cirka fem minuter och jag åker in till stan för att möta upp Jonte och Andreas. Vi drar oss till McDonalds där jag tar en "snabb" måltid.
Klockan börjar närma sig åtta tiden och jag åker vidare mot Söder för att möta upp Denise ytterligare en gång för att byta tillbaka lite grejjer och säga hejdå, eftersom hon åker till Israel i tre veckor. Nu slutar min dag då jag måste vila min kropp och bara ta det helt lugnt.

Denise ha det bäst nu ses när du kommer hem ! hoppas maten smakar<3

Inga kommentarer: