onsdag 6 juni 2007

Sur grädde!

Gårdagen var super bra, lite speciell men väldigt roligt.
Jag var nämligen servitör till klockan nio för att sedan byta skepnad till bartender som samtliga andra i min bartendergrupp.
Jag kastade nästan iväg mina planer som designer där ett tag för att satsa på bartenderyrket, man har det verkligen superroligt bakom bardisken, även fast det kan vara lite stressigt ibland.

Efter att jag och resten av gruppen visat våra kunskaper som drinkblandare så kände jag, Viktora,Micaela, Miranda och Denise att vi behöve spendera vår tid.
Då tanken ploppade upp att vi skulle sno massa grädde och juice för att ha ett helt "vanligt" matkrig,eller vad man nu ska kalla det.
Det hela slutade med att jag var blöt och fettig över hela mig och då menar jag HELA min kropp. Dessutom så luktade jag sur gammal grädde, inte okej.
Efter det åkta jag, Mirri och Denise hem till Viktoria vid etttiden.


Som sagt: Smörj in dig i lite grädde och låt han slicka upp allt, då är du allt lite kinky!

1 kommentar:

Anonym sa...

åhåhåh, varför var inte jag där!