torsdag 28 juni 2007

Ny inställning!

Jag vet! Inget bloggande på sistone, beror på en hel del saker som har hänt som gjort att tiden bara flugit iväg, vet själv inte vart den har tagit vägen.
Men nu tror jag att jag är tillbaka, även fast jag inte kommer vara en konstant bloggare så kommer jag köra in inlägg då och då och massa smaskiga bilder dessutom.
Något förvånad är jag däremot över min blogg, jag har fått otroligt mycket support från dem som har tagit en titt på den,supporten har kommit i vardagliga livet och via mejl o.s.v. Chockerande, ivf för mig.

Liten snabb resumé över tiden som har gått mellan idag och mitt senaste inlägg:
Mycket körande fram och tillbaka från Södermalm till Hässelby för att umgås med nära och bekanta. Förvånande som jag är har mitt lov gått otroligt snabbt som jag nämnde tidigare, antar att mycket kul har hänt! Tiden går ju fort när man har roligt.



BACK ON TRACK, klyshe'

Inga kommentarer: