fredag 6 juli 2007

Hjälp, farbror polis!

Idag vaknade jag klockan två och vet ni hur, jo för att min väckarklocka ringde. Jag ville definitivt inte gå upp eftersom jag totalt inte har någon normal dygnsrytm längre. Så nu förtiden brukar jag somna vid 4-5 tiden, tidigast och sedan vakna vid 2 tiden tidigast!
Ivf så gick jag upp fixade mitt morgon the, som jag behöver dagligen för att må väl. Efter det så ringde telefonen i ett av både den ena och den andre, men så till slut ringde
Hanna som jag hade bestämt att tillbringa dagen med, vi hade för det första en hel del skvaller och annat smaskigt och dessutom kände vi båda för att se på bio. Efter mycket om och men bestämde vi oss för att se "La vie en rose'".

Efter bion, som jag bara måste rekomendera, så strosade vi runt på söder då vi plötsligt hör en röst:
-Full gammal polis:Ursäkta!
Vi går vidare utan en åtanke.
-Full gammal polis:Ursäkta, du med rosa kjol!
Jag reagerar på en gång med tanke på att jag gick framför honom med rosa klänning.
-Jag: A?
-Full gammal polis:Jag vill bara säga en sak, jag fall för dig, din vackra ben, det är som pretty women, du kan få allt du vill ha av mig!
Han stannar sedan ett tag och babblar medans vi står mot en vägg, då tänker
Hanna att det här måste upp på hennes bilddagbok, så hon tar upp kameran plåtar honom. Det tar inte mer än en sekund innan hans blick vandrar över till Hanna och han säger: Tog du foto på mig? Du får inte göra det, du måste visa att du inte gjort det isf, för jag är polis.
Både
jag och Hanna är chockade, då han tar upp polisbrickan och siit id-kort, där det står med tydliga bokstäver. Efter en hel del beundran från denna man så kommer vi där ifrån med hans nr(som han tvingade mig att ta), en cigg och en bild(som han tilllät mig att ta). Dessa bilder kan du se på: http://h-annaaa.bilddagboken.se/

Vid tolv tiden är jag hemma efter ett besök på donken och ett förbipassereande hos Maria. Kvällen rusade bara iväf vill jag dock säga, mycket mysigt sätt att spendera kvällen på!

Dessutom blir jag ennu lite gladare av att min pappa erbjöd sig att köpa en ny kamera åt mig, eftersom Disa till klantskalle råkade "doppa" min f.d. kamera i en fontän. Så jag och pappsen strosade iväg på mina glada lätta, eftersom jag äntligen skulle kunna foto igen, dock har jag egentligen bara vart utan den i högst en vecka, men jag BEHÖVER den.
Så ser den ut:

Det är en Canon PowerShot A550

Nä, min säng längtar efter mig för ovanligheterna skull vid denna tid,så nu ska jag sussa, SOV SUPER GOTT!

Inga kommentarer: